piątek, 28 października 2016

Vacation mode on

listopad 16th, 2010

Będzie krótko, drodzy Czytelnicy.

Na czas bliżej nieokreślony zawieszam 1382.pl. W moim życiu ostatnio sporo się dzieje i prawdę mówiąc straciłem trochę serce do rekonstrukcji. Przez 5 lat była to moja główna pasja, której niejednokrotnie podporządkowywałem wszystkie inne aspekty życia - i chyba trochę się wypaliłem. 

Zbroje, wyjazdy, ślęczenie nad ikonografią - przestało mnie to ciągnąć, przestało sprawiać przyjemność. Nie chcę wykonywać dramatycznych i nieodwracalnych ruchów typu sprzedawanie wszystkich gratów czy kasowanie tego bloga, bo kto wie, może wiosna i nowy sezon przyniosą tu jakieś ożywienie - ale lojalnie uprzedzam, że w najbliższych miesiącach na nowe merytoryczne wpisy raczej tu nie liczcie.

Na wszelki wypadek bardzo dziękuję wszystkim, którym się chciało tu zaglądać i komentować.
Pozdrawiam,
EO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz